دکوراسیون و مبلمان

کفسازی سنگ و سرامیک

در این نوشته میخوانید

کفسازی سنگ و سرامیک

1-رنگ
بهتر است برای کف‌پوش منزل از سرامیک‌‌هایی با طراحی شلوغ استفاده نکنیم به‌خصوص برای مکان‌های کوچک چرا که این طرح‌‌ها باعث خستگی چشم می‌شود. البته جوان‌ها ترجیح می‌دهند از طرح‌‌ها و رنگ‌های متنوع استفاده کنند ولی این نوع کاشی‌‌ها در مدت نه چندان درازی باعث دلزدگی می‌شوند چرا که معمولا رنگ‌های متنوع و شلوغ باعث بر هم خوردن آرامش فرد می‌شوند. بنابراین توصیه می‌کنیم برای حفظ آرامش و بهبود عملکرد مغز و جلوگیری از دلزدگی، سرامیک‌‌هایی با رنگ‌‌های ملایم و خنثی انتخاب کنید.

استفاده از رنگ کرم یا شیری در حمام و تمامی اجزای آن از جمله وان، کاشی ها، حوله ها، پرده ها و حتی رنگ دیوار سرویس بهداشتی تاثیر زیادی در افزایش فضا و بزرگ تر به نظر رسیدن آن دارد. علاوه بر این، استفاده از رنگ سفید یا رنگ های روشن و گرم در این محل تاثیر زیادی در جلوه این مکان خواهد داشت، ضمن اینکه وجود این رنگ موجب می شود تا آلودگی ها و کثیفی هایی که در این فضا وجود دارد زودتر در زمینه سفید رنگ آن خودنمایی کرده و افراد برای تمیز کردن آن اقدام کنند.

2-ابعاد

باید هنگام انتخاب سرامیک اندازه آن را با مکان مورد نظر تطبیق داد. مثلا کف سرویس های بهداشتی باید اندازه کاشی را طوری انتخاب کرد تا بتوان شیبی مناسب برای تخلیه آب به درون کف شور به دست آورد. اگر اندازه سرویس دستشویی یا حمام حداکثر ۵ متر مربع باشد بزرگ ترین اندازه ای که برای خرید سرامیک پیش بینی می شود ۲۵در ۲۵ سانتی متر است.
با در گرفت مسائل فنی هرچه ابعاد بزرگ تر انتخاب شود بهتر است.

3-جنس
در سال های اخیر محصولی به نام پرسلان وارد بازار سرامیک و کاشی شده و موفق شده است جایگزین مناسبی برای سایر سرامیک های موجود در بازار باشد. پرسلان محصولی یکنواخت است و بعد از پخت، رنگی سفید و متراکم دارد.

با ما تماس گرفته و پیشنهاد ما را بشنوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *