دکوراسیون و مبلمان

مسابقه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

در این نوشته میخوانید

پروژه ای که طراحی معماری آن به مسابقه گذاشته می شود، «موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» نام دارد. این موزه مؤسسه ای دائمی ، عمومی و ملی است و هدف از تأسیس و راه اندازی آن ایجاد زمینه های لازم، برای شناخت عمیق تر از دوره ی انقلاب اسلامی ایران و دوره دفاع مقدس (جنگ هشت ساله عراق با ایران)، زمینه های تاریخی، نقش پررنگ رهبری و مردم ایران، رویدادها، حقایق، ارزش ها و دستاوردهای این دو دوره مهم از تاریخ معاصر ایران است.

این موزه در حکم نهاد رسمی و مرکز جامع برای تدوین و عرضه «روایت» دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و نیز پژوهش درباره آن دوران است. به این منظور در این موزه آثار و شواهد عینی و ذهنی باقیمانده از این ادوار گردآوری، نگهداری، سازمان دهی، تدوین و بازآفرینی، عرضه و نمایش داده خواهد شد و امکانات و تسهیلات پژوهش درباره موضوع های ذکرشده برای پژوهشگران فراهم خواهد گردید.

به لحاظ کارکرد، موزه انقلاب اسلامی ایران و دفاع مقدس مجموعه ای فرهنگی ـ پژوهشی است.این مجموعه می بایست، مکانی پویا و سرزنده بوده و طیف وسیعی از علاقمندان و گردشگران را مخاطب قرارداده و کارکردی چندگانه و ترکیبی داشته باشد. از این رو در این مجموعه باید علاوه بر ساختمان موزه و تالارهای نمایشگاهی، امکان اقامت، تفریح و تفرج متناسب با شخصیت مجموعه نیز در آن در نظر گرفته شود.

تاریخ شروع مسابقه : از 17 شهریور 1394

مهلت ثبت نام تا دوهفته قبل از موعد تحویل آثار

آخرین مهلت ارسال آثار سه ماه پس از اعلان عمومی

اعلان نتایج در پایگاه اطلاع رسانی چهار هفته پس از تحویل آثار

مراسم اعلان نتایح تا دو ماه پس از تحویل آثار

منبع:

http://competition.irhdm.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *