کسب بیشترین رشد رضایت مشتریان در بین شرکت های خدمات پس از فروش خودرو

کسب بیشترین رشد رضایت مشتریان در بین شرکت های خدمات پس از فروش خودرو

معاون خدمات پس از فروش سایپایدک گفت: سازمان خدمات پس از فروش سایپا در راستای افزایش رضایت مشتریان و ارائه خدمات باکیفیت، بر اساس نتایج آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) موفق به کسب بالاترین میزان رشد رضایت مشتریان در بین شرکت های خدمات پس از فروش خودرو شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *