راهکار هایی ساده، اما حرفه ای برای برخورد با مشتری ناراضی

راهکار هایی ساده، اما حرفه ای برای برخورد با مشتری ناراضی

فصل اقتصاد – فروشندگان کالا و یا خدمات گاهی اوقات به مشکلی به نام عدم رضایت مشتری برمی خورند و گفته می شود اولین کاری که باید انجام شود، پیاده کردن طرز فکر مشتریان است.
به گزارش فصل اقتصاد ؛ فروشندگان کالا و یا خدمات گاهی اوقات به مشکلی به نام عدم رضایت مشتری برمی خورند که در صورت دانستن راهکار های مقابله با آن و حل مسئله می توانند علاوه بر برطرف کرد آن مشکل و کسب رضایت مشتری، خود را در میان مشتریانشان با ارزش تر کند، اما این موضوع چطور تحقق می یابد؟
امروز باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد تا راهکار هایی را برای برخورد با یک مشتری ناراضی به شما آموزش دهد، پس اگر دوست دارید مشتریانتان را از دست ندهید، این مطلب را مطالعه کنید.
مشتری کیست؟
اولین و ساده ترین پاسخی که به سوال مشتری کیست می توان داد این است که مشتری کسی است که با دادن پول از خدمات و کالا های شرکت شما استفاده می کند.
به صورت کلی مشتریان یک شرکت را به دو دسته می توان تقسیم کرد. مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه مشتریان فعلی شرکت مشتریانی هستند که حداقل یک بار از خدمات و کالا های شرکت استفاده کرده اند.
این مطلب را از دست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *